elf0 Ara ara yana döndüğümde veya hafif esnediğimde felan karnımın belli yerlerinde bi acı hissediyorum tekme mi başka bişey mi anlayamadım. İkinci gebeliğim ama ikiz olduğu için daha erken mi hissediliyo anlamadım bu durumu yaşayan oldu mu?
charlottececi elf0 ben 15+4 ten beri hissediyorum pıt pıt vuruyolardi. Simdi daha guclu :) 21+3 olduk artik asagi yukari her gun hareket hissediyorum. Bazen cok kuvvetli. Bazen zayif:)
ikizleribeklerken elf0 tek gebeliğe göre daha erken hissediliyor ben şuan 23.haftadayım tekmeler dışardan da belli olmaya başladı 💜
010420 İkinci bebek daha erken hissedilirmiş hayırlı olsun benimde bir kızım var ikinci hamileyim tek yumurta ikizlerine