Sahra56 11 martta da ben sezaryen olucam. Ben genel istiyorum, korkcak bse yok. İlk doğumum da geneldi, uyandığında brz sersem gibi oluyosun ağrıların başlayınca da ztn ağrı kesiciyi yapıyolar. Belden anesteziyi istemedim çevremde yaptırıp bel ağrısı çekenler tanıyorum aynı ortamdaym az çok biliyorum ama kişiden kişiye değişen bse herkeste aynısı olcak dye bse yok. Doktor bile tercihi hastaya bırakıyo hangisini istersen onu yapalım dye