Senay74 Zeynozeze banada fazla demişti mutlaka yapmamız gerek dedi.yaptırdık.çok şükür şeker felan çıkmadı.ama belli olmuyo.çıkadabiliyormuş.doktorun önerdiyse yaptırmanı öneririm bende.
ElifPeker06 Zeynozeze Allah korusun erken doğuma kadar gidiyor şeker olunca kalbum rahat olsun yaptır