tam1anneadayi Kızlar size birşey daha danışıcam bilgisi olan yazabilirmi acaba. Yarın aşılama tedavisine başlıycaz fakat benim şu anda çok fazla regl sancım var acaba ağrı kesici içsem sürece bi zararı olurmu
melekmommm tam1anneadayi içmemeye çalış canım sıcak su koy ayaklarına. Ütüde havluyu iyice ısıt karnına beline sar
1oguzannesi tam1anneadayi ağrı kesiciye bünyeni alıştırmışsın sanırım içmemeye çalış . Aşılama tedavisinde ağrı kesicinin bir etkisi olacağını sanmıyorum hamileyken de iciliyo sonuçta ama normal zamanda da bünyeye olumsuz etkileri var ağrı kesicilerin .
tam1anneadayi melekmommm valla hiç dayanılıcakgibi değil benimki çok ağır geçiyor miğdem falanda bulanıyor bitane içsem bide ne gibi sorun yaratır acaba canım