Sedoooos
canım ben 41+3 te doğum yaptım ve sancım fişan hiç birşey yoktu günü geçtiği için mecburen suni sancı verildi devlette doğum yaptım doğuma girmeden doktor kontrol ediyor normalsen normale alıyor sezeryanlıksan sezeryana alıyorlar hiç sıkma canını inşallah kendi sancınla olur doğumun 40. haftayı bekle olmazsa kontrole git nst filan isteyecek ona göre karar verirler merak etme özeldeki gibi gel bi bakalım doğuma uygunmusun demiyolar yoğunluktan dolayı