alisinannesi10 3 lü ve 4 lü tarama testleri devlet hastanesinde yapınca ortalama kaç günde sonuçlanıyor??
Mells7 alisinannesi10 Ben hep devlette yaptırdım hemşire her seferinde 15 gün sonra dedi ama e-nabızdan takip ediyodum diğer gün çıkıyorlardı testler.
Merveee_41 alisinannesi10 Sizinki ne güzel devletde yapiliyormus bizim burda kocaelide oturuyorum burda ikili üçlü dörtlü detaylı ultrosana falan giremiyosun bitek şeker yüklemesi ve uyuşmazlıgın varsa uyuşmazlık iğnesi yapiyolar baskada bisey yok
alisinannesi10 Merveee_41 devlet yapıyor urfada yaşıyorum bende. Özeller çok pahalı 2 li tarama 400 liraydı diğerleri ne kadar bilmiyorum
Merveee_41 alisinannesi10 Bizimde burda yapamiyoruz dediler ozelde yaptirdim bende 185 muayene parasi 97 test Çogu devlet hastenesi yaparken burasi kocaelide neden yapmiyolar valla anlamıs degilim 🤷🏻♀️
alisinannesi10 Merveee_41 yani kocaeli urfadan daha gelişmiş olmasına rağmen.. ama burada da halk çok fazla kullanıyor kadkn doğum polikliniğini. Yani doğurganlık isteği çok fazla. Devlet el atmasa millet gidemez özele 😃 her ailenin en az 5 6 çocuğu var
Merveee_41 alisinannesi10 Galiba herhaldee 😁 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲