esraboyoglu95 benimde ikili testte erkek dediler 12. Haftamdaydım..16. Haftada kendi doktoruma gittim %99 kız dedi ama ben emin olamadık bi türlü benimde 4 yaşında oğlum var gönlümüz kızdan yana tabi önceliğimiz sağlıkllı ve hayırlı olması..Allah gönlümüze göre versin inşallah❤️