Kızlar merhaba💕 tekrarlayan düşüklerde rahim filmi çektirip faydasını gören oldu mu? İki doktora göründüm çok şükür istediğim an hamile kalabildim ama düşüklerim oldu. Bu yüzden doktorların biri tüplerde tıkanıklık olduğunu düşünüyorum gebelik oluşuyor dediği için gerekli görmedim dedi. Diğeri ise daha temkinli davranmak istedi. Sadece tüp değil başka nedenlerde belki düşüğe neden oluyordur diye önerdi 🤷🏼♀️Çektirmek istiyorum nasipse🙏 Tekrarlayan düşüklerde işe yarayan arkadaşım oldumu acaba?