Amasya’da yaşayanlar var mı bilmiyorum , bilenler bilir bizim burda kadın doğum bölümünde çok bi ilgi yoktur . Belki doktordan doktora değişir ama en azından benim gittiğim doktor öyle . Bugün üçlü tarama testi sonuçlarını göstermeye gittim sonuçların güzel çıkmış dedi yolladı . Ultrasona sokmadı bile kızımı görmeyi çok istiyordum göremedim . Bir de covid geçirdim iyi olduğunu görmek istiyordum 😣 Covid geçirdiğimi söyleyince de zararı olmaz dedi .. kızçemi göremeden geldim 😣 zaten aşırı bi kalabalık var başlarından savmaya yer arıyorlar resmen