Deletedmom455465 benımde gastireitiö var normalde renni şurup içen biriyiö ama gebelikte benımde erken başladı nerdeyse sizin haftalarda şuandada oluyo ama her gün degil artık alıştım şurup içince rahatlıyorum bu hep olacak artık ama mecburen mide kapağı gevşıyomuş gebelikte ordan yanma yapıyo🤷🏼♀️ Şurup içmediğim zaman sade maden suyu içiyorum oda rahatlatıyo benı