Aselll45 ben de hep bunu sorguluyordum hamileliğimin basında. Millet kilo almazken ben 2’şer 2’şer alıyordum. Sonra gebelik şekerim çıktı, karbonhidrat-tatli-kızartma-paketli yiyecek yasaklandı. O günden beri gramla kilo alabiliyorum. Demek ki zararlı şeyleri yemeyince biz değil bebek kilo alıyormuş öğrenmiş oldum ben de 😂