1oguzannesi bulguru ıslatıyorum, o sırada soğan ve salçayı kavuruyorum. O da kavrulurken yeşillikleri doğruyorum ( ben salatalık da koyarım çok güzel olur)😄 sonrasında o bulgurla salçayı karıştırıp soğumaya bırakıyorum en son baharatlar ve yeşillikleri de bulgurun içine katarak karıştırıyorum limon ve biraz nar ekşisi de sıkıyorum. Püf nokta olarak sakın sıcak bulgurla yeşillikleri karıştırma yoksa ölür. Soğukken karıştırırsan daha diri, canlı durur