Nuresmq benim bebişinde öyle çıktı geçen ay ama bu durum geçebiliyormuş anne karnında kan yutmuş olabilir yada sizde enfeksiyon olmuşsa parlaklık olabiliyormuş takip eder doktorunuz zaten panik yapmayın pozitif olun ilerleyen aylarda inşallah geçmiş olur ben çarşamba günü kontrole gidicem bakalım bizim bağırsaklar ne durumda 😇 ama dediğim gibi asla kötüye yormayın bu çok olan bişeymiş zaten 🙏