Edagg Kızlar merhaba buğün kontrolüm vardi bebiş 3050 gram olmuş perşembede sezeryanım var 100-200 gram daha alırmı ? Sizin bebişler ne durumda boyu 52,5 cm ama kilosu pek yok
Selin12- Edagg canım ultrason da değişik çıkabiliyor ben 37 haftalık doğum yaptım 3500 kilo doğdu ama ultrosondq 3 kilo olarak gözüküyor du
yavuzhan1707 Edagg 36 da bizim 2650 gr di gören diyor hic karnın buyumemis besleyemedin mi cocugu diye bende 38 e kadar 3 kilo olsun diye uğraşıyorum hep diyordum sağlığı yerinde olsun kilosu önemli değil diye ama böyle salakca konuşunca millet etkileniyorum
-Arya- Edagg Ultrasonda 38+4tte 2900 çıktı, 2 gün sonra doğum yaptım 2500. Değişebiliyor ultrasonda çıkanla. Kilosu da az değil gayet iyi, önemli olan sağlığı 🌸
-momymomy3 Edagg benimde bugün kontrolüm vardı 3750 çıktı ultrasonda ama 3550 gr olarak söyledi doktorum yanılma payından ötürü cuma günü doğumum nasipse bence 3500 bile doğmaz gibi 3300 falan diye düşünüyorum ben 🤷♀️ Sağlıklı olsun da kilosu önemli değil alır elbet
Mucizem_211 yavuzhan1707 ayy banada öyle diyor millet bebeğin gelişimi nasıl karnın yok diyorlar 😬35+3 gittim 2640
Edagg yavuzhan1707 ben kilolu bir hamileyim doktor zayıfla diyor millet göbeğin hiç yok felan fistan kısmet biraz yada yapı meselesi diyorum ama babasiyla biz iri insanlariz bizimki fit 🥰
yavuzhan1707 Mucizem_211 iste bilmiyorlar iç karin meselesini mesela anne ne kadar kilo alırsa göbek biraz daha cıkkın gözüküyor ben 11 kilo aldım su ana kadar yok yemek yememişsin yok söyle yok böyle ayy sinir Bunu yapanda kayinvalide yengeler falan