Arkadaşlar aranızda hemşire veya bilgisi olan varmı ay başı covid olmuştum geçen hafta da safram da problem olduğunu öğrendim bayadir varmış belirtileri ben anlamamışim eğer ameliyat derlerse riski varmı covid geçirdiğim için doktora belirtiyim mi ? Cevaplarsanız çok sevinirim