Semadovi Arkadaşlar 32+2 deyim bugün doktora gittim bebeğimin kilosu 1600 boyu 38 cm normalmi benim haftalarımda olanlar yada yakın olanlar sizlerde durum nedir bebeğinizin boyu kaç cm acaba
Cyda-123 Semadovi doktorunuz ne dedi acaba? Benim bebişte gelişim geriliği vardı 3 hafta kadar geriden geliyordu bebeğim. Riskli gebelik yaşıyorum ve 32.hafta 2 kiloydu.
Serapmehmet_19 Semadovi 30.haftada gittiğimde 1600 gramdı şuan 33 haftalık olduk perşembe randevum var bakalım ne kadar olmuş
Nazlimom Semadovi 32+5 te gitmiştm 2.250 grdı doktor ilk fazla dedi sonra haftamı sordu 33e gelmişssin normal boyuyla kilosu ddi
Semadovi Cyda-123 benimkide 2 hafta geriden geliyor😞 geçen kontrolde düzelir gibi olmuştu bu komtrolde gene böyle çıktı anlamadım bende
Cyda-123 poncikveannesii benim 28.haftamda gerilik başladı hala devam ediyor. Fark azaldı ama devam ediyor. 10 gün kadar geriden geliyor dedi
KuzeyBabysMom bende 32+2yim bugün gittim 44 cm 1956 gr olmuş çok şükür kilo aldırmak için uğraşıyorum şuan 33 hafta ile uyumlu gözüküyor ama karın çevresi 31 haftalık çıktı suyum az rahim ağzım kısa erken doğum riskim var
Cyda-123 Sevgidenn 3 haftayla başladı şimdi 10 gün geriden geliyor. Ama 32 haftada o kilodayken 3 hafta geri demişti
poncikveannesii Cyda-123 bencede doktoru değiştir başka doktora git 10 günde geri değil benim 32.haftda 2200 dü on gün ileride görnyordu
Sevgidenn Cyda-123 benim bebeğimin 33+6 1950 gr iken 10 gün gerilik var dedi doktorum. Ki sürekli takip ediliyorum araştırıyorum. Evet benim bebeğim zayıf ancak sizinki 32.haftada 2kilo ile kesinlikle geriden gelmiyor.
Cyda-123 Sevgidenn bunun kriteri nedir neden bu kadar geniş bir aralık ve farklı doktor görüşleri var anlamıyorum ama bende de durum bu şekilde
Sevgidenn Cyda-123 Aralık çok geniş. Mesela 33+0 - 33+6 aralığında 1650gr ile 2300 gr aralığında oluyor bebekler dedi doktorum. 1650 alt sınır bu kilonun altındaysa gelişim geriliğinden söz edilebilir oluyor. Diğer türlü bireysel farklılık.😊