Nisalimon Merhaba arkadaşlar 29. Haftamizdayiz iki gündür su seklinde akintim var sürekli islandigimi hissediyorum bu normalmi acaba merak ediyorum
melekkizim_00 Nisalimon 33 haftalıkken başladı bende de doktorum alttan baktı su değil akıntı dedi zaten su olsa bacaklarından sızar sen tutamazsın onu demişti
Leyyaall Nisalimon 31. Haftadayim bendede su gibi akinti var umarim bebisin suyu degildir cunku onceki haftalardada suyumda azalma olmustu
Dilaraq @Nisalimon amenisur testi yapti doktorum neqativ cikti,yani suyum degilmis,amma su gibi yani kokusuz renk falan yox sadece islak.amma dahada bitmedi akintimdan analiz yapti simdi cevap bekliyorum 4gundur daha gelmedi cevap
Nisalimon Dilaraq benim doktorumda yorulma yat dinlen dedi bende öyle yapıyorum bir ay öncesindede enfeksiyon çıkmıştı simdi yok enfeksiyon sukur ama akıntı insanı rahatsız ediyor gün boyu enaz 3 yada 4 tane çamaşır değişiyorum
Dilaraq @Nisalimon bende oyle dinleniyorum,su gibi mi akinti sizde?bende su gibi seffaf kokusuz yalnizca islatiyor