Merhaba arkadaşlar 21 haftalik gebeyim carpinti nedeniyle kardiyoloji bölümüne gittim b12 eksikliği demir eksikliği çıktı kadin doğum doktorum demir ilaci yazmisti ona ragmen nasıl düşük çıktı anlamadim her neyse doktor yeni bir demir ilaci ve b12 ignesi yazdi aranizda bu igneyi kullanan var mi henüz kadin dogumcuma soramadim