tugbaacng tecrübe ve tercihlerde kişiye aittir, değişkenlik gösterdiği için, kafa karışıklığı yaratatır. Kimi sezaryen de öldüm, normal doğum güldüm der.. kimi de, normal doğum da öldüm, sezaryenda güldüm der, zaten bebiş nasıl gelmek istiyorsa doğum o şeklini alıyor🌸💓hakkınızda hayırlı ve kolay olan olsun 🌸