Smyra0101 3 hafta 6 günlük hamileyim ve regl dönemindeki gibi karın ve kasık sancım oluyor bu normal mi ?
Bisusbi Smyra0101 bahsettiğin şeyler bende hep oldu. 7 haftalığım yeni yeni geçiyor merak etme. Çok normal
Villanelle Herkeste farklı şeyler olabilir. Bende mesela hiçbir belirti olmadı. Ayrıca hamilelik ve regl belirtileri de çok benzerdir