Kelebek1 elimde değil 24. Haftada ben sadece 3 kilo almıştım artık ağlıyodum göbeğim hiç çıkmayacak hiç kilo almıcam ben diye bünye de zayıf doktorum da dedi 60 olmassan doğurmicam seni diye iyice psikolojim bozulmuştu yani sonra ala ala 54 de kaldım erken doğum riskim ve aşırı sancım var eğer beklenen tarihte ekimde gelirse oğlum bi ihtimal 60 ı görürüm ama yarın da gelebilir