Busra2013 39+0 haftaligiz 1 cm acilma vardi cumartesi gittigimde bugun gittim bol bol yuru dans et dedi bebek daha cabuk gelsin dedi persembe tekrar gitcm 3 gun sonra insallah o zmn kdr gelir uygulamaya gore son 7🙄😏
Terazi90 Busra2013 canım ben senden ¾ gün önceydim 24 şubatta doğurdum 😅 2 saat içinde oldu bitti şaşkınımm
Mucizem_211 Busra2013 doğmadı mı daha bebiş bende doğum hikayeni bekliyordum biz sezeryan için gün aldık 17 mart o zaman bebiş 38+3 haftalık olacak 😋
Busra2013 Mucizem_211 valla benimkinin yerimi rahat artik ne planlio anlamadim gelmek bilmio 39 olduk😏
Zeyleysu deenizzk benim de öyle valla suni sancıyla doğum baslatacaklardi korktum evde kendi gelsin diye bekliyorum
Mucizem_211 Busra2013 kuzum bol boö yürü yorulduğunda genelde açılma oluyormuş bide ilişkide doğumu erken başlatıyor diyorlar 😬 hayırlısı olsun inşallah en kısa zamanda hikayeni okuruz 🤗