Nus_12 Öncelikle ilk hamileliğim ve ilk kontrole devlete gittim öğrendikten sonra. Hiç ama hiç ilgilenmedi evet kalbi atıyor dedi, kan testi vermiştim sonuçların güzel dedi folikasit verdi gönderdi ne bir şey sorabildim ne de başka bir şey söyledi. İlk hamileliğim olduğu içinde tedirgin oldum hemen ertesi gün özele gittim a dan z ye aklımdaki bütün soru işaretlerini ben sormadan cevapladı doktorum. Maddi durumumuzda iyi çok şükür o yüzden devleti tercih etmedim. He evet devlette iyi doktorlar illa ki vardır ama çok iyi bir araştırma yapmak lazım. 🤷🏻♀️