Oguzilke Merhaba boluda kaza yaptım maddi hasarlı şöfor bendim araçtaki herkes çok korktu ben de titredim dakikalarca doktoruma ulaşamıyorum yarın sabah randevum var ne yapmalıyım bebeğe bir şey olur mu?
Zehra9616 Oguzilke agir bi darbe aldiysan kasiklarina birsey olmaz allahin izniyle sakin olmaya calis cnm
Beyzan738 Oguzilke ay canm cok gecmis olsun rabbim tekrar yasatmasin rabbim korumus senide bebisi de.. Allah korusun bsy olmus olsaydi kan leke vs bisey görürdün illaki.. Yarin randevun varsa git icinde rahat etsin.. Toparlanmaya calis stres yaptikca bebis de hissder stres olur
Oguzilke Şehre varır varmaz acile gideceğim acile gidene kadar size de sormak istedim araçtaki kimse hamilelikle ilgili bir şey bilmiyor sağolun
Merveonay Oguzilke olmuştu olabilir olmamışta olabilir acile gidin içiniz rahat etsin buradakiler ne desin şimdi size nasıl bir olay darbe varmı panik var Allah korusunda buraya yazmak yerine en yakın hastaneye gitseniz daha doğru bence
Armess_loya Oguzilke öncelikle geçmiş olsun, ama beklemeyin kazanın her türlüsü insana psikolojik ve fizyolojik sorun verir. iç kanama, kırık, çıkık olmasa dahi, Genel olarak doktora görünmelisiniz gebelik var sonuçda ihmal etmeyin 🌸
Merveonay Oguzilke yargılayıcı yazmadım gayet ciddi olarak buradan doğru bir kanı alamazsınız hastaneye gidin dedim siz bilirsiniz
Ecoli28 Darbe almadığı sürece bi sorun olmaz nasılsa yarın randevunuz varmış sakin olmaya çalışmak yeterli olur bence, çok geçmiş olsun