busraeylull travel kullanıyorum, pusetle çok iyi oluyo. Ama pusetin işi bitince normal bebek arabası gibi kullanınca çok büyük ve ağır. Bastonlar enine katlanıyo o yüzden hiç düşünmedim bile. Çünkü katlanınca da oda büyük uzunlamasına. En azından travel boyuna katlanıyo, bagaja sığıyor. Arkadaşımın vardı baston olandan. Çaprazlamasına koymama rağmen sığmamıştı bagaja, bence en iyisi kabin boylar.