2014 te miyop teşhisi konuldu, gözlüğü takamadım maalesef ki.. işimden dolayı da lens kullanamadım. Evlendikten sonra tekrar baktırdım çünkü baya ilerledi. Bu sefer numaram büyüdü ve astigmat çıktı bi gözümde. Şimdi daha da ilerledi sanki her şeyi buğulu görüyorum. Tv ile aramda 1,5 mt bile yok yazıları okuyamıyorum 🤦🏻♀️ Gözlüğü takınca başım çok ağrıyor.. tekrar gözükmem gerekir mi doktora 😢