14+4 haftadayım ıkı haftadır kanamam oluyor hafif hafif plesanta damara baskı yapıyormuş.bebeğin haftasıyla uyumu kalp atışları iyimiş ayrıca ıkılı taramam orta riskli cıktı.nifty diye bir test istedi doktorum yaptırdım sonuc beklıyoruz ıkı haftadr devamlı yatıyorum ve progestan içiyorum cıldırmak uzereyım 😔