Zelaldua Arkadaşlar sezeryan olduktan hemen sonra gebe kalsak ne olur benim yaşla ilgili sorunum var da hemen hamile kalsam olur mu durum nedir
gamzosgamzos Zelaldua kızım 19 aylıkken hamile kalmama rağmen sezaryen dikislerim incelmis 29.haftadan beri 32+5 iz dinleniyorum riskli durumum
Cansuadaa Ablam sezeryandan 2 ay sonra hamile kalmıstı masallah hiçbir sorun yasamadı. Ama doktorunuza danışın yinede
2kizanasi herkes aynı olmaz kimi çok zorlanır kimi 2 3 peş peşe doğurur. Doktorlar genel olarak 6 aydan itibaren olabilir diyor