Merhaba kızlar
İlk gebeliğimde 9 haftalık bebeğimi kaybettim. Kalbini dinlemeye gittiğimde durduğunu öğrendim. Şuan yine hamileyim bilmiyorum ama sürekli acaba yine mi öyle olcak, karnım mı küçüldü diye hergün bakmaktan ve düşünmekten keyifli bir hamilelik geçiremiyorum. hala atlatamadım çok zorlu bir süreçti 😒 benim gibi olanlar var mı merak ediyorum yoksa tek miyim