Arkadaşlar 36+2 deyim bugün komtrolüm vardı. Devlete gidiyorum ve orda doğum yapıcam. Doktorum 21 mart sabah 9 da gel dedi sezeryan için gün verdi sandım ve sordum hayır normal doğum o zamana günün doluyor suni sancı verip normal doğum başlatıcaz dedi. biraz tuhafıma gitti devletlerde işleyiş böyle mi oluyor acaba 40 haftaya kadar kendi sancımı neden beklemiyolarlar suni ile normal doğum olmama ihtimali oluyor mu sezeryana dönebilir mi ? 🙊