Gmz34- Rapor alınıyor mu yoksa sisteme kendi kendine işleniyor mu? Doktor sisteme işlenir dedi ama içim rahat etmedi ya işlenmezse ve paramı alamazsam ?
ayse-huseyin16 Gmz34- sisteme otomatik geçmediğini biliyorum bende doktorumla konuştum hatta özellikle gününü atlamayın gelin raporunuzu yazalım dedi
lunam Gmz34- bem 32de çalışabilir raporumu alırken eğer 37de ayrılacaksam tekrar gelip rapor almam gerektiğini söylemişti rapor birimi.
Saphira-91 Ben raporu bugun aldım çalıştıgım yere teslım ettım bana alınması gerektıgını soylemıstı doktorum
Gmz34- Teşekkürler kızlar bana niye doktor öyle söyledi anlamadım Brn yarın başka bir özel hastaneye gideyim de rapor alayım o zaman çok teşekkürler
Villanelle Kamudaysanız 37den sonra normalde çalışma hakkınız yok ama rapor otomatik çıkmaz bence. Yine de gidip çıkarmanız ve çalıştığınız kuruma bir dilekçe ile teslim etmeniz gerekir
Defneismam Bende yarın 32. Hafta için izin almaya gidicem verirse doktor tabi kamu da çalışıyorsan çalıştığın yerden de bilgi al raporu kime veriyorsan artık belki orda gerek yoktur
Gmz34- Özelde çalışıyordum.32 de Çalışabilir aldığım İçin 37 de almama gerek yokmuş dedi doktor.Doğum olunca sistemde görünecek dedi
Cansu88 Gmz34- dediğiniz gibi gerek yok çünkü iki tarih var 32. Hafta raporunda biri çalışılir tarihi diğeri çalışmaz tarihi
Cansu88 Bende özelde çalışıyorum ama 32.haftada aldığım raporu 37. Hafta sirkete tekrar gönderdim. Siz yine sirketinizle bir görüşün çünkü sirket işlem yapıyor rapor ile.
Meltmmm 37 dahil mi acaba, yani 37 olduğumuz hafta çalışılıyor mu yoksa 37 de de çalışılip 38 de mi birakiliyo