N06 ne oldu hanım efendi Ayşe Fatma Gülhanım abdulrezzak falan mı koycaktik. Ulusal isimler tercih ediyor artık herkes ilerde yur disinda da isim sorunlari olmasın diye . Ve Lina Kuran’da geçen bir isim. Talia güzel şirin demek. Zeyna güçlü kız anlamına geliyor . Eleştirinizi daha nazik yapın lütfen yada fikriniz size kalsın .