mrvvt Bayanlar duanızı esirgemeyin yarın sabah yatışım yapılıyor 37+1iz doktorumuz almaya karar verdi artik karnimda kilo almiyor on günde 100 gr almış... içerde durmasının bir faydası yok dedi hem de suyu azalmış artık... ismim mürüvvet dua ederseniz sevinirim rabbim hepimizi sağlıklı bir şekilde bebeklerimize kavustursun onlar da sağlıkla doğsunlar ınsallah Allah hepinizden razı olsun ... sevgiler ...
jrarya mrvvt dualarım seninle 38+6 yız bugün sabah 6 da hastaneye girişimizi yapıcaz bizde 8 gibi doğumumuz olucak bu gece uyku yok bizede sizede inşallah yarın hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız 🍀🙏🏼😇
Sedaekici mrvvt benimde yarın yatışım yapılıo. 38. Haftamızdayız bizde. Allah yardımcımız olsun. Hayırlısıyla bebeklerimize kavuşalım inş🙈
Ayco mrvvt allah saglıkla bebgini kucagına almayı nasip etsin canım bnimde 37olablıir szeyan 20eylule gun verdi dktor bn uzatmak istiyorum bakalım bir hafta daha yarın sorcam dktor ne diycek sende dua et cnm🙏Bizlere
jrarya Seydaaydogan amin inşallah hayırlısıyla sizlerin başına sağlıkla kavuşalım hepimiz gerçi şuan hiç doğurasım yok keşke biraz daha bekleseydi diyorum 🤭 çok sağolun 🙆🏻♀️
mrvvt Hepinize dua edicem rabbim hayirlisiyla saglikla kucagimiza almak nasip etsin ... uyku yok aynen uyuyamıyoruz kavuşalım artık bebişlerimize...