papatya56 Canım ben de tüp bebek tedavisine başlayacağım zaman öğrenmiştim 4e yakındı doktorum 2,5 un altına düşmesi lazım demişti. 2 senedir 25 mg ilacını kullanıyorum sabah aç karnına içiyorsun minik bir ilaç. Hamilelik boyunca her ay yine ilacı almadan aç karnına kan veriyosun bakıyorlar ona göre ilacın dozunu ayarlıyorlar. Korkacağın bişey yok merak etme, sadece ilacını kullanmazsan bebeğe sıkıntı yaratabilir