Nus_12 evet malesef kalmadı ama ona göre secim yapcaz kışın ortasında domates biber yemektense pırasa lahana yicez daha az ilac vardır diye işlenmiş gıdalardan uzak durcaz elimizden geldiğince dikkat edicez ama konu hormon değil onu yeme bunu yeme zararlı konusu az ve öz herseuden beslenebilir siniz abartmamak kaydıyla hasta değiliz sadece hamileyiz