20lik dişim çıkıyor. Yumuşak dokuya zarar veriyo diye amoglavin bid 1000mg verdi. Acike gitmiştim daha önce acildeki doktor içme dedi. Hastaneye gidip kadın doğum doktoruna sordum iç dedi. Kafam allak bullak oldu. 4 haftalığım. Napacağımı şaşırdım artık. Benim durumumu yaşayan var mı ? Yardımcı olur musunuz?