Hsrt_nr08 Anneler merhaba 37+3 haftalık hamileyim karnımın kenarı belim ve bacaklarıma vuran ağrı var adet ağrısı gibi ağrı kasıklarım ağrıyor doğum sancısı mı bilmiyorum bilgilendirirmisiniz beni lütfen 😕
camellia Hsrt_nr08 takip et eğer 2-3 dk da bir girip çıkıyor ve hareket edince vs geçmiyorsa sancıdır ama bir süre sonra geçiyor sonra olmuyorsa uzun süre yalancı sancıdır
SumsavMah Hsrt_nr08 aynı bende öyleyim şuan da belimde şiddetli ağrı var sarı aikinti geliyor ben 38+1 sende varmi
Kumsalin_Annesii Hsrt_nr08 günlerimiz aynı bizde 37+5 iz sabahtan beri karnımda ve belimde adet ağrısı gibi bir ağrı var. Şiddeti hiç değişmiyor. Siz postu açalı 2 gün olmuş ne durumdasınız hala aynı şekilde devam ediyor mu yada bu ağrılar doğuma kadar hep bu şekilde mi sürer acaba ?
Hsrt_nr08 camellia evet 2 dk duruyor daha sonra tekrar giriyor sancı uzansam da geçmiyorve 3-4 saattir böyle
camellia Hsrt_nr08 biraz kendinizi takip edin çok rahatsız oluryorsanız bi acile gidin nts ye bağlarlar