Slakiprtci Yumurtalıklar temiz dedi ama kan falan almadı benden arada sırada adetim düzensiz oluyor ve gebe kalamıyorum düşükten 6 ay geçti ne yapmam lazım kızlar ?
Deletedmom_7156 Slakiprtci canım sağlık ocağına git bi tahlil yaptır kan idrar ona göre folik asite başlarsın ve yumurtlama günlerini takip et
yagmurrrra Bal polen arı sütü karışımı kesinlikle kullanın. Her sabah eşinizle birer kaşık yiyin. Ben ilk ayda hamile kaldım ve birçok bununla ilk ayda hamile kalan insanlar varmış
Bebegimizolsundu Slakiprtci mfk yöntemi uyguluyoruz canım sorun yoksa takip et instagramdan Doktorun kendi ürünleri var
Slakiprtci Deletedmom_7156 ben kan tahlili istedim bugün kadın doğumda bana gerçek yok yumurtalıkların temiz bi sıkıntı yok diyip folik asiti yazdılar canım ondan dolayı da tekrar kan vermeye gitmedim gitsem mi acaba
Deletedmom_7156 Slakiprtci sağlık ocağında doktoruna gebe kalmak istiyorum degerlerime bakarmisiniz de o şekilde yardımcı olurlar sana bende öyle yapmıştım çünkü
ilaydasari16_ Slakiprtci canım bende kürtajdan sonra 6 ay bekledim şuan bebeğimi bekliyorum çok kafaya takmıştım sonra ov testi kullandığım ay hamile kaldım
Slakiprtci Deletedmom_7156 tamam yarin bi gidip baktırırım 6 ay çok mu uzun sizce düşükten sonra olmaması kendimi çok strese de sokuyorum ya
Slakiprtci ilaydasari16_ ov testi hariç başka bişey yaptınız mı tavsiye edeceğiniz bişey yani hamile kalmak icin 😇
Deletedmom_7156 Slakiprtci bende bi düşük yaptım 4 ay sonra gebe kaldım stres yapmamak lazım sakin kalmak lazım stres yapıp kafaya takınca olmuyor kendimden biliyorum
ilaydasari16_ Slakiprtci ilişkiye bir gün arayla girdim canım diğer gebeliklerimde ilkde hamile kaldım hep ama kürtajdan sonra olmayınca çok kafaya taktım ama şükür 6 ay oldu kaldım çok normalmiş kafaya takma hiç birşey yapmadım sil aklından gebeliğe İnan oluyo