Mferideb İlk denememiz 5 Mart adet günüm bugün aşırı halsizim havadan mıdır bilmem ve midem bulanıyor
Deletedmom455465 Mferideb malesef mide bulantısı bir belirti değildir çünkü genelde gebeligin 6. Haftasinda basliyor suan çok erken
melikepolat Mferideb benimde 4 Mart 🥲 bende şu an beklemedeyim rahim ve karın kasılmalarım var regl günümü bekliyorum bakalım inşallah hayırlı haberler alırız 🤲🏻
cemreee__ Mferideb benimde 5 mart görünüyor bu ay daha yumurtlama görmedim ama iştahım çok açık iki gündür 🤭
melikepolat Mferideb yok hayır eşim bu akşam getirecek erken gebelik testini onu Bugün yapacağım regl olmazsam da kan vermeye gidicem 😊
Bebegimizolsundu Deletedmom_85 kız benim de umudum yok hiç yaaa belirti bişey yok ama beklemek de bu heyecan da güzel kız 😂🤣
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu of belki daha önce bin kere sordum senin ne zaman bat? Bi kaç kişiye sorunca unutuyorum kusura bakma hsgsgs kız sen dur hele heyecan diyor ya iki kızanın var ya daha ne olsun 😄 neyin heyecanı bu kız
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu kız çıkmaz ki daha 1i sayma 8 gün var imkansız gibi bir şey hahaha 😂 bilmem ki ya ben adet geçene kadar yapmak istemiyorum aslında ama bu ay mfk denedim o yüzden farklı Bi şey demeyince insan acaba mı oluyor hahaha 😂
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu hahah 😄 neyse hadi bu ay da böyle olsun kız tamam iki gün kala yapalım 😄 erken gebelik almam ama ya çok pahalı varsa kasette çıkar belki