Seymaben Kizlar bugun sabah adet sancisina benzer bi sanciyla uyandim belim ve kasıklarıma vuran tabi gecmiyordu surekli bi agriydi yalanci sanci boyle birseymi acaba 33+2 haftaligim 🤔
camellia Seymaben yalancı sancı hareket edince geçer gerçek sancı geçmez ve 2-3 dk aralıklarla girer çıkar
Bsrahb Seymaben yalancı olan belli bir süre sonra kesiliyor bi duş al uzan dinle kendini 5 dk da bir hafifte olsa düzenli ise Doğum sancısı başlamış demektir.Sonr yavaş yavaş ağrılar çoğalıyor anlıyorsun zaten
Serapmehmet_19 Seymaben bizde 33 haftalığız canım aramızda 2 gün var, bende de az önce oldu böyle adet sancısı gibiydi, şükür ki geçti, düzensiz oluyo yalancı sancılar sanırım, düzenli olursa doğum sancısı diye biliyorum