Merviktu doğum özel hastahanede oldu bende haftaya orda yapacağım muhakkak sıcaktır. Aynı zamanda pişik de yapmış pek memnun kalmamış. Benim doktorum sezeryan olunca dikişleri terletir diye zaten depend önermiyor. Amelyattan ilk çıkıldığında hasta bezi takılıyormuş gerekirse bir tane daha isterim diye düşünüyorum hastahaneden mesane pedi alıp. Şuan için buna karar verdim. Ben gecelik giyeceğim annem olucak yanımda sorun yaşamam herhalde 😊