boncuklu95 Merhabalar , 10 haftalık hamileyim genel ilk kan testimi yaptırdım açlık kan şekerim 102 çıktı doktorum biraz korkuttu. Çok mu yüksek, yüksek çıkanlar neler yaptınız.
Deniz2961 boncuklu95 sınır 70 gerisini siz hesaplyin ama öncesinde tatlı vs yediyseniz oda etkiler takip sart
Nazlimom boncuklu95 sınır 90 canım bende insülin ve diyet yapiyorum ama her doktorun sınır ölçüsü farklı
Zeyneb12 boncuklu95 minimum değer 70 dpktorununuz ondan dolayı korkmuştur. Açlık kan şekeri vermeden bir gün önce şekeri kesmelisiniz. Örneğin şeker testi vermeye gitmeden önceki gün ben şekeri minimuma düşürmüştüm. Buna dikkat etmediyseniz yüksek çıkabilir. Ben bir gün dikkat etmeden ölçtürdüm 92 çıkmıştı
Deniz2961 Vldnshn1 siz internetten. Bilgi almaya devam edin bende sallamaya üslup olarak hiç size cvp vermicgm
Vldnshn1 Deniz2961 Ay sallamışsın çünkü benim açlık şekerim 84 çıktı doktorum gayet iyi dedi eğer sınır 70 olsaydı olumsuz konuşurdu dimi?Demek ki neymiş internet doğru bilgi verebiliyormuş interneti de geçtim doktor gayet iyi diyorsa siz sallamış oluyorsunuz :) insanları yanlış bilgilerle korkutup durmayın.
Nazlimom boncuklu95 ilk başta diyet yaptim 10 günlük düşmeyince doktor insülin başkadi diyete hala devam benim öğlen ve akşam tokluk yüksekti , öğlen ve akşam yemekten önce insülin vuruyorum
Villanelle Evet yüksek açlık için. Karbonhidrat diyeti yapmanız gerekir, tercihen diyetisyen eşliğinde
Villanelle Zeyneb12 şekeri keserseniz tabii ki düşük çıkar. Normal beslenme şekliyle ölçüm yaptirmalisiniz ki herhangi bir sorun varsa fark edilebilsin
Zeyneb12 Villanelle ben her gün baklava helva yemiyorum ya da çikolata yemiyorum test vereceğim gün bunları yememeye gayret ediyorum yersem bile azıcık. Dediğiniz gibi her gün yiyen biri olsam dikkat etmeden giderim