burcuyasin Sselins bizde bulamadık daha :) doruk ve göktug hosumuza gitti daha iyisini bulursak bunları eleyebiliriz :)
Kbrsoy Arhan ismini çok beğeniyorum bebeğim erkek olsaydı koyacaktım 😍 anlamı üstün,nitelikli dürüst hükümdar demek.
Sselins Kbrsoy oğlum olsaydı yazmışsın bir prenses geliyor o zaman sağlıkla sıhhatle inşaallah annesi 🙏 tüm evlatlar 🎀💙🎀🙏
burcuyasin Sselins kesinlikle kararsızlık cok kotu buda bizim mükemmeliyetçi olmamızdan kaynaklanıyor 😁 olmuşken en iyisi olsun istiyoruz hic bi isim yeterince tatmin etmiyor.
Mert_ve_Ecenin_annesi Benim 2.bebegim olacak inşallah ekimin ilk haftası.kizim vardı.simdi oğlum olacak.ismi Sami Mert 💙 olacak.Sami kayinbabamin ismi.Mert ismini de ben çok seviyordum. Tuna ,Alp, Barış isimleri de güzel bence👍
Asminim Mert_ve_Ecenin_annesi benimde ilki kız ekimin ilk haftası doğum olacakmış😀Allahın izniyle Ertuğrul düşünüyor eşim bende yusuf bakalım nasipte hayırlısı neyse o olsun
Sselins Mert_ve_Ecenin_annesi Sağlıkla kavuşalım inşaallah Benimde 11 yaşında kızım var oğluşumuz yolda :))) isimsiz