Cuma günü ayrıntılı ultrason olacak 17+5 olcaz manisa şehir hastanesin de bugün cinsiyetine baktı ama bıdık göstermedi sormam gerekir mi cinsiyetine bakar mısınız diye kendileri bakar mı siz kac haftalık yaptırdınız özellikle manisa da yaptıran var mı?