Sevim8989 7 haftalık hamileyim 3 gündür dişim çok kötü bugün de apse yapmış ve yanağım çok kötü şiş ne yapcammm :(
Beyzan738 Sevim8989 canm sarimsagi ortadan ikiye bol agriyan disinin üstüne koy biraz dursun hemen cekme agriyi hafifletyor bende hamile olnca dis doktorna gdemeynce bununla hafifletyorm .. O dedgmi yaptiktan sonra bide tuzlu su yap gargara yap hergun bir kere
Sevim8989 Teşekkür ederim canım denemediğim şey kalmadı hiçbiri fayda etmiyor en son çare doktora gittim hap verdi mecbur kullancaksın dedi iltihaplanma geçince röntgen çekmeden kanal tedavisi yapacaklar.
Villanelle Diş hekimine gitmelisin tabii ki. İltihap daha tehlikeli çünkü. Patlarsa oradaki kılcal damarlar ile vücuda yayılır. Hamile olduğunu söylersin, ona göre tedavi uygularlar