Alpisinannesii Kızlar merhaba folik asit kullanmayı bıraktım bebek 14 haftalık oldu doktor herhangi bir vitamin kullanmana gerek yok dedi siz kullanıyor musunuz ?
Cigdemmylmzz Alpisinannesii ocean mummy vermişti bana doğuma kadar bunu kullanıcaz demişti. Hergün 1 tane kullanıyorum canım
Ozge Alpisinannesii bana multivitamin ve demir ilacı verdi 12den sonra. Multivitaminin içinde yine folik asit var.
Buzlubadem Biz 12+4üz 12 olduğumuzda Dr folik asiti bıraktırdı imom diye bir vitamin verdi. Bütün vitamin değerlerime baktı aslında, değerlerimde normal çıktı. Ona rağmen bebek için iy olur diye verdi
Hacerbuber Ben de folik asit kullanıyorum ama o kadar yorgun halsizim ki sürekli yatıyorum Demir vs eksikliğinden olabilir mi? Yaşayan var mı aynı durumu ne kullandınız?
Cigdemmylmzz Hacerbuber valla bende aynıyım canım multivitamin kullanıyorum normalde demir eksikliği veya vitamin eksikliğim yok gözüküyor tahlillerde ama ben sürekli yorgun ve halsizim bu hafta tekrar kan alınacak bakalım
Hacerbuber Cigdemmylmzz yarın ben de gidip doktorumla görüscem bakalım iki haftadır hiç kalkamıyorum bile yerimden mecbur bişeyler atıştırmak için sadece sürekli de acıkıyorum😔
Cigdemmylmzz Hacerbuber ay valla aynı ben ne boğazım duruyor ne böyle kendimi güçlü normal hissediyorum sürünüp gidiyorum 😂