Liiiiii Kızlar gecen kontrolde tam 35+4tük ama simdi 36+1 olmamız gerekiyor doktor 34 haftalık gözüküyor dedi haftaya bir daha bakalım dedi kafam karıştı aynı makine farklı doktor vardı başına gelen var mı
Dilhunizade Liiiiii bizimde gebe kalma tarihimize gore su an 33+4 gunluguz ama doktorumuza gore gebe kalma tarigumiz farkli 32+4 gorunuyor o yuzden her gittigimde bebegin gelisimi 10 gun ilerde falan diyor🤣🤣 aetik ne kadar dogru ne kadar yanlis dogurup anlayacm
Deletedmom727271 2 hafta geriden çıkmış bebek ama korkulacak bişi yok. Genelde bu tarz şeyler oluyor adet tarihine göre hareket edin siz yine 😊
Liiiiii Deletedmom727271 inşallah canım ya ben doğsun günü falan belli olsun derken ni sıkıntı cıkmasından korktum
Liiiiii Dilhunizade ay bende normalde geriden geliyordum başlarda doktorun dediğine göre hesaplayıp kayıt yapmıstım buraya demekki doktordan doktora değişiyor