Kizlar dünsabahtan beri hareketleri azaldı bebeğimin dün dinlendim olmadı iş tuttum olmadı çikolata yedim olmadı her türlü denedim olmadı en son acile gittim ultrasonda baktılar bisey demediler kalp atışları iyi dedi alttan baktı açılma yok nst girdim normal nstde hareketi çıktı 5 defa filan yeterli dedi yatış öneriyorum ama yatirsamda bisey yapmayacağız çünkü ultrason nst iyi dedi bende nst hareketleri olunca yatış istemedim çıktım ama hala aynı az hareketi neden azalmış olabilir başına gelen varmi cuma günü randevum var ama yarında böyle olursa cumayı beklemeyim diyorum hani hareket 0 değil var ama azaldı