Gnscgla en fazla 14 kilo alımı oluyor normal kabul ediyor diye biliyorum, doğuma daha ort 7 hafta var bu haftalarda bebeek kilosu hızlı artış olacak.bu yüzden dikkat etmeniz gerektiği vurgulamak istemişti r belki. 32+2 bebeğim 2kg, ben ise 71kg bende 12 kilo almışm. 26 haftada ben 10 kilo almıştım hemşire ekmeği azalt, daha doğuma var dikkat et demişti 🤔