camellia Minigindunyasi ayy valla herşey çok pahalanmış bu ara en uygun bulduğum yer e bebek fakir dostu lcw bile lüks oldu
Sinoooom Minigindunyasi tulum gömlek ve takım olanları ınst sayfalarından aldım ve şükür bitti 😬 normal zıbın içine gömlek alt üst böyle içine giydiği şeyleri kendim aldım bakarak 🥳
Mysaa Minigindunyasi canım hm’den takip ediyorum bazen güzel indirimler oluyor extra %10 vsde ekleniyor ama normal de lcw ve koton dan alıyorum
Cigdemmylmzz Minigindunyasi e bebek ve waikikden aldım çoğunlukla birde arada çok beğendiğim olduğunda hm den aldım ama hm çok pahalı
Usnac1995 camellia e bebek lcw den bile pahalı. İnternet sitesinde lcw uygun şeyler var bakabilirsiniz
Usnac1995 Bende yeni yeni bakıyorum cinsiyet belli olunca alıcam uygunlardna. Defacto ve lcw indirimliler var onlardan bakıcam . Bir de zara ve hm indirim kovalamayı düşünüyorum 7 ay boyunca 🙂
Haziran07 Dolap uygulamasına da bakmanızı öneririm , zaten max 2 kere giyilebiliyor ilk aylarda, etiketli satanlar da var :)
gulsumm1 Minigindunyasi minicity den alıyorum kıyafetlerini tümünü neredeyse ordan aldım hem uygun hem de çabuk geliyor canım
Zeynepp_34 Kızlar civil çok uygun ve çok çeşit var çok da kaliteli emzik biberon her türlü şeyler çok çok uygun ben oradan alışveriş yapıyorum son eksiklerimi yine oradan alıcam
Kubrailkan Zeynepp_34 tam aynı şeyi yazıyordum 🥰 daha dün civilden alışveriş yaptık. Ebebekten daha uygun mutlaka bakın 😍🥳
Smyye1B Minigindunyasi E bebekten aldım şimdiye kadar Lcw’da bulamadım kız bebekler için çok güzel şeyler var erkek bebekler için öyle pek yok.
Lavinyam55 Minigindunyasi geçen gün arkadaşın biri burda bi post açmıştı pazar günü ebebekte tekstil ürünlerinde indirim olacak diye Allah razı olsun arkadaştan dün eşimle gidip giyim üzerine bir çok eksiğini aldık sayılır..kasadaki beyfendiye sordum yarın gelip alışveriş yapsaydık farkı ne olurdu diye 450 lira ekstradan ödeyecekmişiz valla iyki gitmişim diyorum gerçi heryer talan edilmişti zar zor buldum bende😬😬
pusatmom35 Minigindunyasi trendyolda uygun fiyatlı ne bulursam. Yorumları da güzelse alıyorum alt üst takim 30 tl ya bile var.